Ηθική, Ιεραρχία, και Πειθαρχία των μελών του ΙΕΡ.Α.Κ.Σ.

Επειδή η Ελληνική κοινωνία νοσεί πολιτικώς, ευθύνη του Πολιτικού μας φορέως είναι να διηθίζει τις συμπεριφορές των μελών του ώστε να εξυψώνει την ηθική στάθμη των Ελλήνων.

Από επίσημα χείλη: Στο 40% η ληστεία των τραπεζικών καταθέσεων στην Κύπρο.

Η μόνη σωτήρια λύση είναι να τυπώσει δικό της χαρτονόμισμα η Κύπρος, ανακτώντας την νομισματική και κρατική της ανεξαρτησία, εκτός ευρώ.

Επαναστάσεις με ημερομηνία λήξεως

Το «ας ενωθούμε όλοι μαζί» δημιουργεί επαναστάσεις με ημερομηνία λήξεως.

Φέρνουν ξένους εργάτες να εργαστούν στην Ελλάδα, την ώρα που απολύουν τους Έλληνες

Αποδεικνύεται ότι όποιος πολίτης θεωρεί την ληστοσυμμορία Σαμαρά νόμιμη κυβέρνηση είναι είτε ηλίθιος, είτε προδότης, είτε μισέλλην, είτε όλα αυτά μαζί.

Έναρξη πατριωτικής προπαγανδιστικής εκστρατείας

Πρέπει να αποδείξουμε στους εχθρούς του Έθνους ότι ξέρουμε πώς να αντιμετωπίζουμε την μισελληνική τους προπαγάνδα.

Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Τα αποτελέσματα των Ευρωεκλογών «2014» για μίαν εισέτι φορά καταρρίπτουν τους βασικούς μύθους πολλών πατριωτικών κινημάτων


Από την πρώτη μέρα της ιδρύσεως της ΙΕΡ.Α.Κ.Σ. τον Νοέμβριο του «2012» οι πολιτικώς άσχετοι πατριώτες ισχυρίζοντο ότι δεν θα έχει τύχη ένα κόμμα της Πατρώας Θρησκείας. «Άλλα είναι τα σημαντικά προβλήματα του κόσμου», μας έλεγαν ξανά και ξανά, υπονοώντας ότι προέχει το οικονομικό ζήτημα ή/και το θέμα των εξωτερικών κινδύνων-Τουρκίας.
Έχουμε βαρεθεί να ακούμε τα ίδια παραμύθια από γελοίους πατριώτες, πολιτικώς άσχετους. Μετά την χθεσινή εκλογική αναμέτρηση των ευρωεκλογών όποιος επαναλαμβάνει τις ίδιες ανοησίες θεωρείται εξ ορισμού ιδιώτης, με την αρχαιοελληνική σημασία του όρου.
Για να εξάγουμε ασφαλή συμπεράσματα θα κάνουμε συγκρίσεις μεταξύ μικρών κομμάτων, αναλύοντας την δυναμική τους, και όχι μεταξύ μεγάλων και μικρών κομμάτων.
Ας αναλύσουμε τα αποτελέσματα δύο μικρών εκλογικών κομμάτων. Το ένα συνδυάζει οικονομικά ζητήματα και πατριωτισμό, το άλλο οικονομικά ζητήματα και κομμουνισμό. Μιλάμε για το ΕΠΑΜ και τον Ανταρσύα, αντιστοίχως.
Ενώ θα περίμενε κάποιος ότι εν μέσω οικονομικής γενοκτονίας αυτά τα δύο κόμματα θα ελάμβαναν τουλάχιστον ένα 2-3%, δεν άγγιξαν ούτε το 1%.
Το κόμμα Ελλήνων Κυνηγών, οι Οικολόγοι Πράσινοι-Πειρατές, η Ένωση για την Πατρίδα του Πολύδωρα, το ΛΑ.Ο.Σ του Καρατζαφέρη, οι Γέφυρες του Τζήμερου, και οι Ευρωπαίοι πολίτες του Χατζημαρκάκη, ξεπέρασαν το ΕΠΑΜ το οποίο έλαβε μόλις 0.86% των ψήφων.
Με τόσο αγώνα με  περιοδείες σε όλη την Ελλάδα, με τόση προβολή από πολλά μμε, με τόση οικονομική ανάλυση του Δ. Καζάκη για το εθνικό νόμισμα, και όμως το κόμμα των Κυνηγών πήρε μεγαλύτερο ποσοστό(1%).
Ουδείς ξέρει τους Κυνηγούς, ουδείς τους έχει δει ποτέ, και όμως...

Θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος ότι το ΕΠΑΜ δεν έχει άλλα σημαντικά στελέχη πλην του Καζάκη, αλλά αυτό δεν επαρκεί ως ερμηνεία της εκλογικής ήττας. Κυνηγοί, Πειρατές, Πολύδωρας, ΛΑ.Ο.Σ., Χατζημαρκάκης, Γέφυρες, επίσης δεν έχουν γνωστά και σημαντικά στελέχη. Αλλά πήραν μεγαλύτερα εκλογικά ποσοστά.
Το Ποτάμι του Θεοδωράκη δεν εμπίπτει στην κατηγορία των άνωθι μικρών κομμάτων διότι είχε την εμφανή υποστήριξη μεγάλης μερίδος της οικονομικής ολιγαρχίας.
Ο δε Ανταρσύα διαθέτει επαγγελματικά στελέχη με υψηλή πολιτική κατάρτιση, ιστορική παρουσία δεκαετιών(Σ.Ε.Κ.), οργάνωση, εβδομαδιαίο κομματικό έντυπο, διεθνείς επαφές και συμμετοχή σε διεθνή συνέδρια, και όμως ο Ανταρσύα έλαβε 0.72% των ψήφων. Τον ξεπέρασε ακόμη και το Παναθηναϊκό κίνημα(0.74%)! Τί στελέχη είχε το Παναθηναϊκό κίνημα;
Ο Καζάκης και το ΕΠΑΜ παρά το τί δικαιολογίες θα εφεύρουν, δεν είχε πρόβλημα προβολής ή αποκλεισμού από τα μμε, σε σχέση με τα υπόλοιπα μικρά κόμματα. Ούτε οι ΑΝΕΛ-Καμμένος είχαν σοβαρό πρόβλημα προβολής, όσο και αν διαμαρτύρονται για την εκλογική τους συντριβή. Ενώ το κόμμα των Κυνηγών ήταν ανύπαρκτο στα μμε. Και όμως πήρε περισσότερους ψήφους από Ανταρσύα και ΕΠΑΜ.
Δύο κόμματα τα οποία εστίασαν κυρίως στο οικονομικό ζήτημα, το Σχέδιο Β του Αλαβάνου(0.20%) και το κόμμα-Δραχμή του Κατσανέβα(0.15%), αθροιστικώς έλαβαν 0.35%, το οποίο υπολείπεται κατά πολύ του 0.60% που έλαβε το αμιγώς χριστιανο-ορθόδοξο κόμμα Κοινωνία.
Είναι φανερό ότι κάτι δεν πάει καλά με τους βασικούς μύθους των ηλιθίων πατριωτών που ήθελαν να μας κάνουν και μαθήματα πολιτικής. Όταν ένα αμιγώς θρησκευτικό κόμμα όπως η Κοινωνία, ξεπερνά δύο αμιγώς οικονομικά κόμματα που εστιάζουν στις υλικές ανάγκες του Λαού, τότε επιβάλλεται να αναγνωρίσουν επιτέλους την πραγματικότητα και να ομολογήσουν την αλήθεια: ότι τα κόμματα ταυτότητος σταδιακώς αποκτούν μία μεγάλη δυναμική η οποία υπερφαλαγγίζει αρκετά από τα κόμματα που εστιάζουν στα άμεσα οικονομικά προβλήματα. 
Το αμιγώς μουσουλμανικό τουρκικό κόμμα Ισότητας Ειρήνης και Φιλίας στην Θράκη, κόμμα ταυτότητος, πήρε 0.75%. Ξεπέρασε τον Ανταρσύα παρά το ότι η εμβέλεια του εν λόγω μουσουλμανικού κόμματος ήταν τοπική και δεν είχε απήχηση σε όλη την Ελλάδα.
(Σημείωση: την δεδομένη στιγμή μας απασχολεί η εκλογική ανάλυση και όχι το περιεχόμενο των ιδεών του μουσουλμανικού κόμματος).
Βεβαίως κάποιος θα μπορούσε να αντιτάξει ότι υπήρχε πολυδιάσπαση των οικονομικών κομμάτων. Για παράδειγμα το κόμμα των Αγροτών-Κτηνοτρόφων απέσπασε 0.57%. Το Σοσιαλιστικό κόμμα και το Μαρξιστικό Λενινιστικό  ΚΚΕ απέσπασαν 0.19% έκαστο, αλλά τα συγκεκριμένα κόμματα εκπροσωπούνται στην κοινωνία σε μεγάλο βαθμό από άλλα μεγαλύτερα πολιτικά κόμματα.
Αυτό που δείχνουν ξεκάθαρα τα αποτελέσματα είναι ότι όσα μικρά κόμματα είχαν προτάξει μία σοβαρή εναλλακτική οικονομική πρόταση όπως είναι το εθνικό νόμισμα, περιθωριοποιήθηκαν από κόμματα ταυτοτήτων έστω και αν πρόκειται για το κυνήγι, ή το ισλάμ, ή την ορθοδοξία.
Αν κάποιος από τους γελοίους πατριώτες που θέλουν να μας κάνουν μαθήματα πολιτικής είχε μελετήσει τα συγγράμματα του Samuel Huntington, θα ήξερε ότι από την δεκαετία του 1990 η συλλογική ταυτότητα είναι το νέο κέντρο βάρους της πολιτικής συγκρούσεως σε όλο τον κόσμο.
Η συλλογική ταυτότητα δεν είναι απαραίτητο να βασίζεται στην εθνότητα. Μπορεί να είναι πολιτισμική, γλωσσική, σεξουαλική, οικολογική, φεμινιστική, θρησκευτική, ή ακόμη και αθλητική συλλογική ταυτότητα (Παναθηναϊκοί, Ολυμπιακοί, κλπ).
Η ανόητη επωδός «η θρησκεία δεν αποτελεί σημαντικό στοιχείο των εκλογών» κατερρίφθη με εκκωφαντικό θόρυβο από το ισλαμο-τουρκικό κόμμα Ισότητας Ειρήνης και Φιλίας στην Θράκη.
Η Χρυσή Αυγή έλαβε ψήφο διαμαρτυρίας και αρκετούς δυσαρεστημένους από Πασοκ, ΛΑΟΣ, ΑΝΕΛ, ΝΔ. Το 9.4% δεν ήταν εθνικιστική ψήφος. Το δεύτερο εθνικιστικό κόμμα, Εθνικό Μέτωπο, έλαβε μόλις 0.15%.
Επομένως ο στρατηγικός αυτοπροσδιορισμός της ΙΕΡ.Α.Κ.Σ. ως κόμμα ταυτότητος, παραδόσεως, κοινότητος, και κυριαρχίας, όχι μόνον έχει αντικειμενική υπόσταση αλλά θα καθορίσει το μέλλον της πολιτικής συγκρούσεως στην Ελλάδα.
Μόνον ηλίθιοι πατριώτες μας ζητούν να μην αυτοπροσδιοριζόμαστε θρησκευτικώς, και να μην προβάλλουμε αμιγώς θρησκευτικές θέσεις με το πρόσχημα ότι δεν θα πάρουμε ψήφους από τους χριστιανούς.
Αυτό το κουτοπόνηρο σόφισμα φαίνεται δεν αναχαιτίζει την επέλαση του μουσουλμανικού κόμματος Ισότητα στην Θράκη.
Εκτός αυτού, λόγω της μαζικής εισβολής λαθροεποίκων(αρκετοί εξ αυτών είναι χριστιανοί), στο μέλλον πολλοί Έλληνες θα ενταχθούν σε κόμματα ταυτότητος όπως η ΙΕΡ.Α.Κ.Σ. προκειμένου να διατηρήσουν τον εθνoτικό αυτοπροσδιορισμό τους.
Αλλά μετά τα χθεσινά αποτελέσματα το να δηλώνει ένας θρησκευτικώς αδιάφορος ότι η θρησκεία ή όποιο άλλο διαχωριστικό στοιχείο δεν παίζει ή δεν πρέπει να παίζει καθοριστικό ρόλο στην χάραξη της στρατηγικής των κομμάτων, αποτελεί μία μεγάλη ανοησία που αντίκειται στην πολιτική και ιστορική πραγματικότητα. 

Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Η αναγέννηση των σπουδών γεωπολιτικής και βιολογικής ανθρωπολογίας στο εξωτερικό επιβάλλει την μετάφραση και έκδοση στα ελληνικά των κορυφαίων ξένων συγγραμμάτων



Τα τελευταία χρόνια σε πολλά πανεπιστήμια της Δύσεως έχουν απενοχοποιηθεί οι σπουδές γεωπολιτικής και βιολογικής ανθρωπολογίας. Αυτές οι πανεπιστημιακές σπουδές είχαν συνδεθεί με το ναζιστικό καθεστώς κατά λανθασμένο και ανιστόρητο τρόπο, για λόγους πολιτικής σκοπιμότητος.
Πραγματείες επί γεωπολιτικής και επί βιολογικής ανθρωπολογίας έχουν συγγράψει αμερικανοί, βρετανοί, ρώσσοι, σουηδοί, γερμανοί, ουδεμία σχέση έχοντες με το ναζιστικό καθεστώς.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το ισραηλινό πανεπιστήμιο Μπεν-Γκουριόν ανοίγει τις πόρτες του στην μελέτη της γεωπολιτικής:
The Renaissance of Geopolitics: Lebensraum and the Origins of Ratzel's Organic State Theory and Mackinder's Heartland
Το ίδιο συμβαίνει σε αγγλικά και ιταλικά πανεπιστήμια:
The Renaissance of Geopolitics in post-89 Italy
Το αυτό και σε αμερικανικά πανεπιστήμια:
The Renaissance of Geopolitics: New Global Conflicts, New Global Orders
Δεν είναι τυχαίο ότι η Ελλάς υστερεί στον τομέα της εξωτερικής πολιτικής, αφού κορυφαία συγγράμματα γεωπολιτικής δεν έχουν μεταφραστεί στα ελληνικά. Η ιδεολογική ατροφία  του Λαού μας μετουσιώνεται σε πολιτική αναπηρία. 
Ζητάμε την μεταφραστική και οικονομική ενίσχυση συναγωνιστών για να εκδώσουμε στην ελληνική γλώσσσα τα εξής συγγράμματα:
Το έργο του Φρειδερίκου Ράτσελ, πολιτική γεωγραφία

και εδώ μπορεί να κατεβεί σε άλλες μορφές:
https://ia600300.us.archive.org/11/items/politischegeogr02ratzgoog/
Το σύγγραμμα του Ροδόλφου Κελλέν για την θεωρία του οργανικού κράτους:
Kjellén, Rudolf, Der Staat als Lebensform. Leipzig, 1917
και από εδώ σε άλλες μορφές:
Ό,τι συμβαίνει με το επιστημονικό πεδίο της γεωπολιτικής, συμβαίνει και με την ευγονική. Στην Δύση η ευγονική επαναφέρεται με άλλη ορολογία: γενετική μηχανική. 
Οι βάσεις της βιολογικής ανθρωπολογίας και της ευγονικής είχαν τεθεί στα περισσότερα ανεπτυγμένα κράτη της Δύσεως πολύ πριν την επικράτηση του ναζιστικού καθεστώτος.
Το κάτωθι επιστημονικό σύγγραμμα για την δυσγονική και την ευγονική εξεδόθη το 1921 κατά την διάρκεια της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης:

ο πρώτος τόμος
https://ia600408.us.archive.org/3/items/BaurErwin-Menschliche-Auslese-und-Rassenhygiene-Band1/BaurErwinUndFischerEugenUndLenzFritz-MenschlicheAusleseUndRassenhygiene-Band11936414Doppels.Scan.pdf

ο δεύτερος τόμος
https://ia600508.us.archive.org/0/items/Baur-Erwin-und-Fischer-Eugen-und-Lenz-Fritz-Grundrisse-2/BaurErwinUndFischerEugenUndLenzFritz-GrundrissDerMenschlichenErblichkeitslehreUndRassenhygiene-Band21921262S.Scan.pdf

μπορεί να κατεβεί και σε άλλες μορφές από την σελίδα:
https://archive.org/search.php?query=Baur%2C%20Erwin%20und%20Fischer%2C%20Eugen%20und%20Lenz%2C%20Fritz%20AND%20collection%3Aopensource
Ζητάμε από συναγωνιστές μεταφραστική και οικονομική βοήθεια για να εκδώσουμε στα ελληνικά αυτό το κορυφαίο δίτομο σύγγραμμα περί φυλετικής υγιεινής. 
Η λησμονημένη και απαξιωμένη μελέτη της δυσγονικής και της ευγονικής είναι ένας από τους βασικούς λόγους εκφυλισμού του Ελληνικού Έθνους, του οποίου η ηγεσία διαχρονικώς αδιαφορεί για την βιολογική του υγεία.
Δεν έχουμε δικαίωμα να σταθούμε αδιάφοροι εμπρός στο έγκλημα της δυσγονικής και του βιολογικού μαρασμού της Ελληνικής Φυλής.  

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Δημοτικές εκλογές και δημοψήφισμα με σύνθημα "Αθήνα πόλη-κράτος"


Για να έχει νόημα η κάθοδος σε εκλογές ενός κόμματος όπως η ΙΕΡ.Α.Κ.Σ. θα πρέπει να παρουσιάζει μία εναλλακτική και ανατρεπτική πρόταση. Οι εκλογές και η κυνοβουλευτική δειμοκρατία ενέχουν δομικά προβλήματα τα οποία εκφυλίζουν τον Ελληνικό Λαό. Όταν συσσωρεύεται και η ιδεολογική ατροφία, το αποτέλεσμα μοιάζει σαν αυτό του πρώτου γύρου των δημοτικών εκλογών.
Το κάτωθι πρόγραμμα αποτελεί ένα υπόδειγμα το οποίο μπορούσαν να υιοθετήσουν ανεξάρτητες δημοτικές κινήσεις εφ’ όσον ήθελαν να ξεχωρίσουν από τον πολιτικό οχετό που μας περιβάλλει.  
Το είχαμε δημοσιεύσει σε σειρά άρθρων στο παρελθόν. Όμως οι περισσότερες ανεξάρτητες δημοτικές κινήσεις και τα νεοσυσταθέντα κόμματα επιμένουν σε παλαιοκομματικές αντιλήψεις, αποδεικνύοντας ότι δεν έχουν τίποτε καινούριο να προσφέρουν.
Για να αντιμετωπίσουμε την γενοκτονία που εξολοθρεύει τον Λαό μας, κάθε πόλη πρέπει να αποκτήσει αυτονομία και να αποσχιστεί από το κατοχικό καθεστώς. 
Υπάρχει μία τεράστια βιβλιογραφία πάνω στο ζήτημα της αυτονομήσεως πόλεων και περιοχών στην Ευρώπη και είναι απαράδεκτο να εθελοτυφλούμε την στιγμή που πόλεις όπως η Βενετία και περιοχές όπως η Σικελία δίνουν το παράδειγμα.

Όποιος φοβάται να εκφράσει ανατρεπτικές προτάσεις, δεν έχει νόημα να κατέρχεται στην πολιτική αρένα.
                                   Πρόγραμμα Δημοτικών εκλογών
  • Εκτύπωση τοπικού νομίσματος.
  • Σύσταση δημοτικής τραπέζης κατέχουσα εκδοτικό προνόμιο.
  • Νομική και πολιτική απόσχιση από το μισελληνικό ρωμέικο προτεκτοράτο της Ε.Ε.
  • Ίδρυση δημοτικών σχολείων και Ακαδημιών με αμιγώς Ελληνοκεντρικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
  • Κατάργηση των υφισταμένων μνημονιακών νόμων, ανυπακοή στους ψηφισθησομένους μνημονιακούς νομους της κεντρικής εξουσίας.  
  • Ανασύσταση του θεσμού της Εκκλησίας του Δήμου σε κάθε δημοτικό διαμέρισμα.
  • Ίδρυση Λαϊκών Πολιτοφυλακών.
  • Ίδρυση Λαϊκών και Ανεξαρτήτων Δημοτικών Δικαστηρίων.
  • Σύνταξη και εφαρμογή Δημοτικού Ποινικού και Αστικού Κώδικος.
  • Κατάργηση όλων των φόρων και των τελών προς την κεντρική εξουσία. Μηδενική φορολογία στα όρια του Δήμου για όλες τις παραγωγικές επενδύσεις. 
  • Δημιουργία Δημοτικού Επενδυτικού Κεφαλαίου.  
  • Υποχρεωτική επαναφορά της Νεοκλασσικής Αρχιτεκτονικής και Αισθητικής στα δημόσια και ιδιωτικά κτήρια.
  • Επανασύνδεση ηλεκτρικού ρεύματος σε όλες τις οικίες και τις επιχειρήσεις με ηλεκτρολόγους του Δήμου.
  • Προστασία Ελλήνων εργαζομένων και προτίμηση Ελληνικών προϊόντων μέσα στα όρια του Δήμου.
  • Συγκρότηση Πολιτιστικής Αστυνομίας, ήτις θα διώκει τα πολιτιστικά εγκλήματα εις βάρος της κοινωνίας.
  • Βρεφονηπιακοί σταθμοί δωρεάν για όλες τις Ελληνικές οικογένειες στα όρια του Δήμου.
  • Πάταξη της εγκληματικότητος δια προληπτικών μεθόδων και 24ωρης αστυνομεύσεως με συνεργασία Πολιτοφυλακών και Δημοτικής Αστυνομίας.
  • Δωρεάν κοινωνικές υπηρεσίες(γηροκομεία, κέντρα υγείας, σχολεία, κέντρα αποτοξινώσεως), για όλους τους δημότες.  
  • Απέλαση όλων λαθροεποίκων από τα όρια του Δήμου. Απαγόρευση εισόδου, μετακινήσεως, εργασίας, διαμονής, περιθάλψεως, των λαθροεποίκων στα όρια του Δήμου.    
  • Ανάδειξη Δημοσίου Σήματος. Αναστήλωση των κατεδαφισμένων Ναών των Πατρώων Θεών και Μητρώων Θεαινών.
  • Ανακήρυξη της Θεάς Αθηνάς πολιούχου της Πόλεως των Αθηνών, και τοποθέτηση του Αγάλματός της στην πλατεία Ομονοίας.
  • Εορτασμός των Παναθηναίων, των Ελευσινίων Μυστηρίων, των Ανθεστηρίων ως επισήμων θρησκευτικών εορτών του Δήμου.
  • Ανακήρυξη των Μαχών Σαλαμίνος, Θερμοπυλών, Πλαταιών, Μαραθώνος, Αρτεμισίου ως Εορτές Εθνικής Ανεξαρτησίας.

Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Αποστροφή του κόσμου προς τον Συριζα δείχνει ο πρώτος γύρος των κατοχικών εκλογών


Παρά τις απαξιωτικές φράσεις αρκετών συναγωνιστών για τον τρόπο που ψηφίζει ο Λαός, τα χθεσινά αποτελέσματα των κατοχικών εκλογών έδειξαν μία συγκεκριμένη τάση.

Με εξαίρεση την Περιφέρεια Αττικής, ο Σύριζα δεν κατάφερε να κερδίσει ούτε μια Περιφέρεια. Ο Σύριζα εισπράττει τα επίχειρα της αλλοπρόσαλης πολιτικής της κομματικής του ηγεσίας.

Η κουτοπόνηρη λογική "ας μην τρομάξουμε τους νοικοκυραίους με τις θέσεις μας" είχε το εντελώς αντίθετο αποτέλεσμα. Ανάλογες καταστάσεις έχουν συμβεί και έχουν αναλυθεί πολλάκις από αμερικανούς αναλυτές στις αμερικανικές εκλογές.

Αρκετές φορές ρεπουμπλικανοί υποψήφιοι στις προεδρικές εκλογές εκδηλώνουν πιό "αριστερές"-κοινωνικές θέσεις προκειμένου να λάβουν ψήφους από το κέντρο και την αριστερά του αμερικανικού πολιτικού φάσματος.

Αλλά το αποτέλεσμα είναι το αντίθετο, διότι οι αμερικανοί ψηφοφόροι σκέπτονται ως εξής: γιατί να μην ψηφίσω τον "original", δηλαδή τον δημοκρατικό υποψήφιο από το να ψηφίσω τον κοινωνικό φιλελεύθερο;

Φυσικά συμβαίνει και το αντίστροφο όταν οι δημοκρατικοί υποψήφιοι για την αμερικανική προεδρία προσπαθούν να εκδηλώσουν φιλελεύθερες-δεξιές απόψεις προκειμένου να αποσπάσουν μερίδιο από την εκλογική πελατεία των ρεπουμπλικανών.

Ο Σύριζα επέτυχε αυτό που άξιζε, να μειώσει τα ποσοστά του. Κατάφερε να μην κερδίσει ούτε μία περιφέρεια. Η πρωτιά στην Αττική δεν είναι σίγουρη, θα δείξει η δεύτερη αναμέτρηση.

Όταν η ΝΔ μετά τέτοια φορολαίλαπα καταφέρνει να εκλέξει στην περιφέρεια της Στερεάς Ελλάδος τον υιό της Ντόρας Μπακογιάννη στην πρώτη θέση με 41.3% ενώ ο υποψήφιος του Σύριζα ακολουθεί με 18.7%, το πρόβλημα επικεντρώνεται στην ηγεσία και στην ιδεολογική γραμμή.

Ο Σύριζα διαρκώς ενσωματώνεται στις μνημονιακές αντιλήψεις και υποδομές της ΕΕ. Απλώς φωνασκεί για να δείξει ότι τάχα αντιστέκεται. Ο Λαός μας δεν έχει υψηλή πολιτική κατάρτιση αλλά φαίνεται ότι το ένστικτό του λειτουργεί ακόμη, έστω και περιστασιακώς.

Και εφ' όσον ο Σύριζα προβάλλει μνημονιακές αντιλήψεις με επικεφαλής τους κ.κ. Σταθάκη, Δραγασάκη, Μηλιό, Τσακαλώτο, ο κόσμος λέει "Αν είναι έτσι, γιατί να μην ψηφίσω τους original νεοφιλελεύθερους;".

Οι πολιτικοί αναλυτές του Σύριζα δεν έχουν συνειδητοποιήσει ακόμη το εκλογικό ράπισμα που έπεσε στην κεφαλή τους διότι λειτουργούν με την λογική του "μη χείρον, βέλτιστον". Νομίζουν ότι αν τάξουν λιγότερα χαράτσια και μερική αποκατάσταση των μισθών θα εξαπατήσουν τον Λαό.

Τουλάχιστον αυτή την φορά απεδείχθη ότι ο Λαός δεν εξαπατήθηκε από τις αμφιταλαντεύσεις και τις κυβιστήσεις της κομματικής ηγεσίας του Συριζα.

Από την άλλη μεριά οι επιτυχίες της ΝΔ και του Πασοκ σε μεγάλους δήμους και περιφέρειες, δεν οφείλονται επ' ουδενί σε αποδοχή της προδοτικής πολιτικής των δωσιλογικών μορφωμάτων.

Οφείλονται στην χρόνια δημιουργία εκλογικών και ρουσφετολογικών μηχανισμών στην τοπική αυτοδιοίκηση, στην επικοινωνιακή βοήθεια από τους κρατικοδίαιτους καναλάρχες, στην άνιση μεταχείριση των μικροτέρων κομμάτων και ανεξαρτήτων υποψηφίων, και στην βλακώδη έως εγκληματική αδυναμία των αντισυστηματικών κομμάτων να καταθέσουν εναλλακτική πολιτική πρόταση απέναντι στις κατοχικές εκλογές, πχ μαζική πολιτική απεργία διαρκείας.

Στα μαθήματα πολιτικής προπαγάνδας που έχουμε παραδώσει, έχουμε εξηγήσει ότι όπως στην μηχανική υπάρχει η ροπή αδρανείας, υπάρχει και στην πολιτική ψυχολογία. Υπάρχει η ψυχολογική ροπή αδρανείας.

Όταν στην ψυχή ενός λαού δεν αλλάζουν οι παραστάσεις και οι συνήθειες, η συμπεριφορά του λαού θα συνεχίζει να είναι η ίδια. Αν νομίζει κάποιος ότι επειδή ένα κοπάδι ζώων πλησιάζει τον γκρεμό θα στρίψει να τον αποφύγει, μάλλον κάνει λάθος.

Οι εκλογές θέτουν τον Λαό στο περιθώριο, τον παθητικοποιούν. Επιτρέπουν στον κατακτητή να παίζει το πολιτικό παιχνίδι με τους δικούς του όρους.

Όσοι πατριώτες κατηγορούν την μεγάλη αποχή(+50%) για να κρίνουν ωρισμένα αποτελέσματα(π.χ Ψινάκης από τον πρώτο γύρο) αποδεικνύουν ότι η σκέψη τους έχει αποστεωθεί. 

Αντί να παραδεχτούν ότι αυτοί κάνουν λάθος επιμένοντας στις εκλογές, κατηγορούν τον κόσμο που απέχει επειδή δεν πιστεύει ότι οι εκλογές θα αλλάξουν κάτι. 

Η μεγάλη εκλογική αποχή δεν δείχνει αδιαφορία για την Πατρίδα και τα πολιτικά τεκταινόμενα. Δείχνει αδιαφορία για την κυνοβουλευτική δειμοκρατία. Και δικαίως. Οφείλουμε να την καταργήσουμε πάση θυσία.

Ο Λαός μας θέλει άλλου είδους πολιτική δράση. Παρά το ότι του συμπεριφέρονται σαν να είναι πρόβατο, διαθέτει αρκετά αποθέματα δυνάμεων. Θέλει να αναλάβει δράση και πρωτοβουλίες αλλά δεν ξέρει ακόμη το πώς. Έχει εξαντληθεί από τις απατηλές υποσχέσεις των πολιτικών απατεώνων και των ερασιτεχνών πατριωτών, οι οποίοι επειδή είναι θρασύδειλοι και δεν μπορούν να διεξάγουν μαζικό, ανοιχτό, επαναστατικό αγώνα, προβάλλουν το ψευτοδίλημμα "εκλογές ή αποχή". 


Το πραγματικό δίλημμα είναι επανάσταση ή γενοκτονία.

19 Μαΐου ημέρα μνήμης της γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού από το κίνημα των νεοτούρκων





Ο Μικρασιατικός Πόντος μία ημέρα θα απελευθερωθεί από τους κατακτητάς και θα ενωθεί με την Μητέρα Ελλάδα. Έχουμε χρέος έναντι των θυμάτων της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.

Κυριακή 18 Μαΐου 2014

Όσες ελπίδες πρόκειται να γκρεμίσετε, γκρεμίστε τις γρήγορα

Η ΙΕΡ.Α.Κ.Σ. εκφράζει την απόλυτη ικανοποίησή της από την πρόσφατη δήλωση του κ. Τσίπρα στο Βήμα της Κυριακής

Συγκεκριμένα ο πρόεδρος του Σύριζα απάντησε στο εξής ερώτημα: 

"- Θα μπορούσατε δηλαδή να συνεργαστείτε με τα σημερινά κυβερνητικά κόμματα εάν αποκηρύξουν τις ηγεσίες και την πολιτική τους;

- Δε μπορώ να προεξοφλήσω ότι στα κόμματα αυτά δεν υπάρχουν και πρόσωπα ή δυνάμεις που δεν έχουν την ιδιοτέλεια και δε φέρουν την ευθύνη των επιλογών των ηγεσιών τους . Ωστόσο σήμερα δεν πρωταγωνιστούν. Και ασφυκτιούν. Αν χειραφετηθούν από τις ηγεσίες τους, θα μπορούσαν ενδεχομένως να συμβάλουν στο μεγάλο και δύσκολο έργο της κοινωνικής σωτηρίας, το οποίο δεν θα είναι κομματικό σχέδιο, αλλά εθνική υπόθεση". 

Αν συνδυαστεί με την δήλωση του Μανώλη Γλέζου στην Ελευθεροτυπία ο οποίος δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο μετεκλογικής συνεργασίας με τα κόμματα του κυβερνητικού συνασπισμού εφ' όσον μετανοήσουν για τις μνημονιακές τους πολιτικές, τα ηγετικά στελέχη του Σύριζα δείχνουν ξεκάθαρα προς τα πού οδεύει η πολιτική τους. 

Η διαφαινόμενη συνεργασία Σύριζα-ΝΔ-Πασόκ θα απελευθερώσει πολιτικές και κοινωνικές δυνάμεις που έχουν εγκλωβιστεί στον Συριζα. 

Όσο ταχύτερα καίγονται οι εφεδρικές μνημονιακές δυνάμεις τόσο καλύτερα για τις επαναστατικές πολιτικές δυνάμεις.

Έχει σημασία να υπενθυμίσουμε στον Λαό τον τρόπο με τον οποίο εξαπατά η ηγεσία του Σύριζα την λαϊκή του βάση. Όταν ερωτάται για τις κυβιστήσεις που κάνει η μόνιμη επωδός της είναι "Μα δεν μπορούμε να πούμε ανοικτά το πρόγραμμα που θα εφαρμόσουμε". Υπονοώντας ότι δεν πρέπει να φοβίζουν τώρα το ξένο κεφάλαιο και τους μεγαλοαστούς. 

Με αυτό τον κουτοπόνηρο τρόπο νανουρίζουν τα κατώτερα μέλη τους αφήνοντάς τους την εντύπωση ότι όταν έρθει η ώρα της εξουσίας, η πλευρά που θα υποστεί την κοροϊδία θα είναι η πλευρά των μεγαλοαστών και του ξένου κεφαλαίου. Η ιστορία διδάσκει ότι η πλευρά που θα υποστεί την κοροϊδία θα είναι η λαϊκή βάση του Σύριζα και οι αφελείς ψηφοφόροι.

Οι δεσμεύσεις προς τους ξένους δανειστές για μετεκλογική συνεργασία Συριζα-ΝΔ-Πασοκ θα τηρηθούν στο ακέραιο, αφού πρώτα αλλάξουν οι ηγεσίες των συγκυβερνώντων κομμάτων.


Για την ΙΕΡ.Α.Κ.Σ. δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερη εξέλιξη. Μεγάλα στρώματα πληθυσμού γρήγορα θα πυκνώσουν τις γραμμές του ΕθνικοΑπελευθερωτικού Αγώνος.

Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Ναζί: χριστιανοί ή οπαδοί της αρχαίας γερμανικής θρησκείας;

                                  

                                                      


Λόγω των πολιτικών ανακατατάξεων στην χώρα μας, τον τελευταίο καιρό έχει αναζωπυρωθεί μία συζήτηση για τις θρησκευτικές αντιλήψεις του ναζιστικού κόμματος(NSDAP). Αρκετοί χριστιανοί προσπαθούν να ταυτίσουν την ναζιστική κοσμοθεωρία με την αρχαία γερμανική θρησκεία. Στόχος τους είναι να εκμεταλλευτούν το αρνητικό κλίμα εις βάρος του ναζισμού ώστε να πλήξουν το γόητρο των εθνικών θρησκειών.

Από την άλλη μεριά πολλοί Έλληνες και ξένοι πολυθεϊστές αρνούνται κατηγορηματικώς την οποιαδήποτε σχέση των Ναζί και του Χίτλερ με τον πολυθεϊσμό καθότι υπάρχουν πολλά ντοκουμένα που δείχνουν τους αξιωματούχους του 3ου Ράιχ να συνεργάζωνται με χριστιανούς ιεράρχες. Σκοπός τους είναι να χρεωθεί ο χριστιανισμός όσα εγκλήματα καταλογίζονται στον ναζισμό.



Επειδή ο ναζισμός σε πολλές χώρες είναι παράνομη ιδεολογία, η ιστορική έρευνα φορτίζεται συναισθηματικώς αναλόγως με το τί εκ των προτέρων οι συγγραφείς προσπαθούν να συμπεράνουν.

Η θρησκευτική στάση των Ναζί ήταν αποτέλεσμα πολλών παραγόντων. Από την μία μεριά δεν ήθελαν την σύγκρουση με τον χριστιανισμό όπως γράφει στο Mein Kampf ο Χίτλερ. Συγχρόνως προωθούν τον «θετικό χριστιανισμό», όπως τον αποκαλούν, ένα μείγμα φυλετικών ιδεών με χριστιανισμό και απο-ιουδαιοποίηση του Ιησού.

Όμως συνυπάρχει άλλη μία τάση μέσα στην ναζιστική Γερμανία στο ζήτημα της θρησκείας. Το ναζιστικό κόμμα προσπαθεί να αντικαταστήσει την αφοσίωση που είχαν οι πιστοί στην χριστιανική εκκλησία, είτε προτεσταντική είτε καθολική, με την πίστη στον ναζισμό. Αυτή η τάση προσπαθεί να εκβάλλει τον χριστιανισμό από την ναζιστική Γερμανία και να δημιουργήσει μία εθνική κρατική θρησκεία η οποία να έχει ως ιερό βιβλίο το Mein Kampf και κυρίαρχο σύμβολο την σβάστικα αντί τον χριστιανικό σταυρό.

Το πρόγραμμα δημιουργίας της εθνικής κρατικής θρησκείας συνεγράφη από τον Alfred Rosenberg. Ο Rosenberg δεν ήταν ένας τυχαίος αξιωματούχος, ήτο πολιτιστικός και εκπαιδευτικός ηγέτης του 3ου Ράιχ, επομένως η γνώμη του είχε βαρύνουσα σημασία για την κατεύθυνση που ελάμβανε η ναζιστική θρησκευτική πολιτική.

Το πρόγραμμα του Rosenberg είχε 30 σημεία από τα οποία φαίνεται ξεκάθαρα ότι ήθελε να συντρίψει τον χριστιανισμό. Το παραθέτουμε στα αγγλικά από δύο ιστοσελίδες, και μεταφράζουμε στα ελληνικά ωρισμένα άρθρα του:



Στο άρθρο 5 γράφει, η εθνική εκκλησία είναι αποφασισμένη να εξολοθρεύσει με κάθε μέσον τα περίεργα και ξένα χριστιανικά δόγματα που εισέβαλαν στην Γερμανία το δυσοίωνο έτος 800.

Στο άρθρο 13 γράφει, η εθνική εκκλησία απαιτεί την άμεση διακοπή της εκδόσεως και διανομής της Βίβλου στην Γερμανία καθώς και τις εκδόσεις εφημερίδων και εντύπων θρησκευτικού περιεχομένου.

Στο άρθρο 18 γράφει, η εθνική εκκλησία θα καθαρίσει τους βωμούς της από όλους τους σταυρούς, τις Βίβλους, και τις εικόνες αγίων.

Στο άρθρο 21 γράφει, η εθνική εκκλησία δεν αναγνωρίζει την άφεση αμαρτιών. Έχει την άποψη ότι όταν μία αμαρτία διαπράττεται, θα τιμωρείται αμειλίκτως από τους άφθαρτους νόμους της Φύσεως, και η τιμωρία θα επιβληθεί κατά της διάρκεια της ζωής του αμαρτάνοντος.

Στο άρθρο 22 γράφει, η εθνική εκκλησία αποκηρύσσει τον εκχριστιανισμό των γερμανοπαίδων, ιδίως με την αγιοποίηση του ύδατος και του αγίου πνεύματος.

Στο άρθρο 26 γράφει, η τελετή γάμου μεταξύ Γερμανών ανδρών και γυναικών θα αποτελείται από όρκο πίστεως τοποθετώντας το δεξί χέρι πάνω σε σπαθί. Δεν επιτρέπεται η γονυκλισία στις τελετές της εθνικής εκκλησίας διότι είναι αναξιοπρεπής.

Τέλος στο άρθρο 30 γράφει, την ημέρα της ιδρύσεως της εθνικής εκκλησίας, ο χριστιανικός σταυρός θα αφαιρεθεί από όλες τις εκκλησίες, τους καθεδρικούς ναούς, και τα παρεκκλήσια μέσα στο 3ο Ράιχ και στις γερμανικές αποικίες, και θα αντικατασταθεί από το μόνο ακατανίκητο σύμβολο της Γερμανίας, την σβάστικα.

Βεβαίως αυτό το πρόγραμμα δεν υλοποιήθηκε ποτέ, αλλά καταδεικνύει μία τάση σε ωρισμένα ανώτατα κλιμάκια των ναζιστών αξιωματούχων.

Το ερώτημα αν οι ναζί ήταν χριστιανοί ή πολυθεϊστές είναι διατυπωμένο κατά λανθασμένο τρόπο. Δεν πιστεύω ότι η αλήθεια είναι κάπου στην μέση. Ως άνθρωπος των άκρων δεν μου αρέσει ο μεσαίος χώρος. Θεωρώ ότι η ναζιστική θρησκευτική πολιτική ήταν ένα κράμα πολιτικής σκοπιμότητος και εθνικο-φυλετικής ιδεολογίας, με διαφορετικές πτυχές και εκφάνσεις. Επιπλέον υπήρχε μία εξελικτική διαδρομή στην ιδεολογία του ναζιστικού κινήματος. 

Μία δομική αλλαγή στην θρησκευτική αντίληψη ενός λαού δεν λαμβάνει χώρα από την μία μέρα στην άλλη. Περνά από κάποια στάδια και κάποιες φάσεις όπου συνυπάρχουν αντικρουόμενα ιδεολογικά στοιχεία.

Πάντως από το πρόγραμμα του Alfred Rosenberg δεν φαίνεται η πνευματική ηγεσία των ναζί να τα πήγαινε και τόσο καλά με τον χριστιανισμό. Ήθελε ταυτοχρόνως γερμανοποίηση του χριστιανισμού με φυλετικές αναφορές, απο-ιουδαιοποίηση του χριστιανισμού με την απόρριψη της εβραϊκής καταγωγής του Ιησού, και την εισαγωγή εθνικών συμβόλων και τελετουργικών ώστε να μην δέχεται ο ναζισμός ανταγωνισμό από ξένες θρησκευτικές αντιλήψεις.

Σκοπός αυτής της πολιτικής ήταν το να προσδώσουν οι ναζί ένα μεταφυσικό υπόβαθρο στην ιδεολογία τους και συγχρόνως να σφυρηλατήσουν την θρησκευτική συνοχή του γερμανικού λαού.

Το κατά πόσον ο «θετικός χριστιανισμός» του Alfred Rosenberg θα αποτελούσε ένα μεταβατικό στάδιο μέχρι την παλινόρθωση της αρχαίας γερμανικής θρησκείας είναι δύσκολο να απαντηθεί παρά μόνον με υποθέσεις, αφού το ναζιστικό καθεστώς κατέρρευσε, χωρίς να προλάβει να ωριμάσει ιδεολογικώς και να αποκτήσει βαθείς ρίζες.

Αν πιστέψουμε την αναφορά για τον Χίτλερ στο ημερολόγιο του Goebbels με ημερομηνία 8 Απριλίου 1941, «ο Χίτλερ μισεί τον χριστιανισμό επειδή σακάτεψε ο,τιδήποτε ευγενές στην ανθρωπότητα», διαπιστώνουμε μία σειρά αντιφατικών δηλώσεων. Δημοσίως ο Χίτλερ δεν επιτίθεται στον χριστιανισμό, αλλά κατ’ ιδίαν τον μισεί.

Οι Martin Bormann και Joseph Goebbels, δύο κορυφαίοι αξιωματούχοι, ήταν η αιχμή του δόρατος του ναζιστικού αντικληρικαλισμού και της Kirchenkampf (εκκλησιαστικής συγκρούσεως). 

Ιστορικώς έχει καταγραφεί μία διαρκής σύγκρουση του ναζιστικού καθεστώτος με το χριστιανικό κατεστημένο, το ζήτημα είναι τί ερμηνεία δίνουμε σε αυτό το γεγονός. Και οι μπολσεβίκοι του Λένιν συγκρούστηκαν με τον χριστιανισμό, αλλά δεν επανέφεραν την αρχαία σλαβική θρησκεία.

Η εκτίμησή μου είναι ότι τα ανώτατα κλιμάκια των Ναζί ευρίσκοντο σε μία τροχιά συνολικής αναθεωρήσεως των ιδεολογικών βάσεων του χριστιανισμού, χωρίς να έχουν κατασταλάξει στο τί θα τον αντικαταστήσει, είτε γιατί τους πρόλαβε ο δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος, είτε γιατί είχαν τοποθετήσει την ανοικτή σύγκρουση με τον χριστιανισμό σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα.

Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Τρίτη και 13(!) προσκεκλημένος στο axisradio.gr

Την Τρίτη, 13/5, ο Ιφικράτης Αμυράς στο Axis Radio, στην εκπομπή Ars Longa, συζητά με την Μαρία για θέματα προπαγάνδας, ιδεολογίας, θρησκείας, καθώς και για πολλά άλλα! www.axisradio.gr Τρίτη, 13 Μαΐου, στις 22.00.


Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Στρατηγική της ΙΕΡ.Α.Κ.Σ. απέναντι στο μέτωπο Ακροδεξιάς και Ορθοδοξίας


Αρκετοί Έλληνες στο θρήσκευμα δήλωσαν έκπληξη ή απογοήτευση από την απαξίωση της Πατρώας Θρησκείας από τον εκπρόσωπο τύπου της Χρυσής Αυγής Η. Κασιδιάρη. Δεν θα έπρεπε. Αντιθέτως πρέπει να χαίρωνται. Η ΧΑ κοιτάζει τα (χριστιανικά) συμφέροντά της, και εμείς οφείλουμε να κοιτάξουμε τα συμφέροντά μας. 
Η ταύτιση Ορθοδοξίας και Ακροδεξιάς έχει κάποιες θετικές και κάποιες αρνητικές συνέπειες για το κίνημα της Ελληνικής Θρησκείας.
Πρώτον, διαχωριζόμαστε πλήρως με την ακροδεξιά καθότι πολλοί συνέδεαν την ΧΑ με την Ελληνική Θρησκεία με αποτέλεσμα ο Λαός να μας ταυτίζει με ιδέες και φορείς που δεν μας εκπροσωπούν.   
Δεύτερον, εκβάλλοντας από τις τάξεις της τους Έλληνες στο θρήσκευμα η ΧΑ μας κάνει μεγάλη χάρη. Μάς προειδοποιεί για τον επικείμενο κίνδυνο ολομέτωπης επιθέσεως εναντίον μας σε συνεργασία με την χριστιανική ορθόδοξη εκκλησία. Όσοι διαβάζουν σωστά τους πολιτικούς οιωνούς, κατανοούν ότι πρέπει να δημιουργήσουμε θρησκευτικές και πολιτικές συμμαχίες με άλλες θρησκείες και πολιτικά κινήματα για να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικώς το μέτωπο Ακροδεξιάς-Ορθοδοξίας.   
Τρίτον, η συνεχής αφομοίωση της ΧΑ από τον κοινοβουλευτισμό και τον χριστιανισμό τής αφαιμάζει κάθε ανατρεπτική ζωτικότητα. Καθημερινώς καθίσταται ακίνδυνη για το σύστημα. Απλώς αντικαθιστά την κλασσική αστική δεξιά η οποία κατακρημνίζεται, αφού εντάσσονται μαζικώς σε αυτήν οι αστοί νεοδημοκράτες, και την ενσωματώνουν στην δεξιά ιδεολογία.
Η πρόσμειξη εθνικιστών και νεοδημοκρατών σε βάθος χρόνου θα αποβεί μοιραία για τους χρυσαυγίτες λόγω αριθμητικής υπεροχής των αστών δεξιών. Ήδη έχουν μεταλλαχθεί σε σημαντικό βαθμό σε δεξιό αστικό κοινοβουλευτικό κόμμα διατηρώντας κάποιες δόσεις εθνικισμού.
Ο Χίτλερ στην πολιτική του διαθήκη αναφέρει ότι ο στρατός του ήταν κυρίως μικροαστικός, και λυπάται επειδή δεν πρόλαβε να ανδρώσει μία γενιά εθνικοσοσιαλιστών. Αυτό το τραγικό λάθος έκανε και ο Λένιν όταν το 1917 άνοιξε διάπλατα τις θύρες του μπολσεβίκικου κόμματος, με αποτέλεσμα η αρχική γενιά Μπολσεβίκων να καταστεί μειοψηφία μέσα στο κομμουνιστικό κόμμα. Όταν αργότερα πήρε την εξουσία ο Στάλιν, το κομμουνιστικό κόμμα είχε αλωθεί από τους Μενσεβίκους, και δεν είχε καμμία απολύτως σχέση με τα προτάγματα του Λένιν.
Η ΙΕΡ.Α.Κ.Σ. πρέπει να έχει όραμα αιώνων, και όχι εκλογικά οράματα. Πρέπει να ζυμώσει την λαϊκή ψυχή μέσα στο καλούπι της Ελληνικής Θρησκείας. Για να μην υποστούμε πολιτική μετάλλαξη πρέπει να διατηρούμε καθαρή την μήτρα μέσα από την οποία θα γεννηθούν ακριβή αντίγραφα των Αρχαίων Προγόνων. 
Για να κτισθούν Ελληνικές Πολιτείες ανά τον κόσμο πάνω στα θεμέλια του Εθνοφυλετισμού και του Εθνοκοινωνισμού, απαιτείται αδιάλλακτη πίστη, αφοσίωση, και υποταγή στις Ελληνικές Δοξασίες.
Η ΙΕΡ.Α.Κ.Σ. μπορεί και πρέπει να διατηρεί επαφές με διάφορα κινήματα, αλλά ποτέ δεν πρέπει να ανοίγει τις θύρες της στον κάθε τυχόντα. Θα περάσει ένα χρονικό διάστημα μοναξιάς, αλλά έτσι οικοδομούνται τα μεγάλα και διαχρονικά κινήματα. Μόνον όταν διαθέτουν στέρεες βάσεις.
Δικός μας συμφέρον είναι να συνεχιστεί ο ιδεολογικός εκφυλισμός της ΧΑ σε ακροδεξιό, αστικό, χριστιανικό, κοινοβουλευτικό κόμμα ώστε να αφεθεί ελεύθερο το πεδίο στον ΕθνικοΑπελευθερωτικό Αγώνα.
Αντί να διαμαρτυρόμαστε συνεχώς επειδή μας αποκαλεί ειδωλολάτρες και γραφικούς, πρέπει να ωθούμε την ηγεσία της Χρυσής Αυγής να ταυτιστεί πλήρως με την ορθοδοξία, τον αστικό φιλελευθερισμό, την δημοκρατία, την ευρωπαϊκή ένωση, και τον κοινοβουλευτισμό. Ως τακτική θα μας φέρει άμεσα σε δύσκολη θέση επειδή υστερούμε αριθμητικώς, αλλά ως στρατηγική θα αποδώσει καρπούς σε μερικά χρόνια. Αφ’ ενός θα μετατρέψει την ΧΑ σε ΛΑ.Ο.Σ. νο2, αφ’ ετέρου θα απελευθερωθούν όσα υγιή στοιχεία έχουν εγκλωβιστεί στις τάξεις της.  
Το ΚΚΕ επέλεξε να είναι ακίνδυνο για το κατοχικό καθεστώς, διατηρώντας μία επαναστατική μαρξιστική φρασεολογία, αλλά με ξεκάθαρη αντεπαναστική πρακτική. Το ιδεώδες θα ήταν η ΧΑ να μετατραπεί σε ένα είδος ΚΚΕ, διατηρώντας έναν εθνικιστικό μανδύα ο οποίος θα συγκαλύπτει τον χριστιανοδημοκρατικό κοινοβουλευτικό της πυρήνα.
Χρέος μας είναι να σκοτώνουμε κάτι γρήγορα παρά να το αφήνουμε να αργοπεθαίνει, μολύνοντας και άλλα υγιή κύτταρα της κοινωνίας.
Για να έρθουν στην επιφάνεια νέες κοινωνικές, θρησκευτικές, οικονομικές, και πολιτικές δυνάμεις πρέπει να τηρούν μία βασική αρχή: καμμία ιδεολογική έκπτωση. Επαληθευόμαστε στην σύγκρουση που είχαμε με όσους μας έλεγαν, «μην βάζετε προμετωπίδα την Ελληνική Θρησκεία», ή ότι «η θρησκεία δεν αποτελεί προτεραιότητα». Όμως για την ΧΑ ο χριστιανισμός αποτελεί την ύψιστη προτεραιότητα. Ίσταται πάνω από την Πατρίδα, το Έθνος, και τους Προγόνους.
Η ψηφοθηρική αντίληψη την ωθεί σε συνεχείς κυβιστήσεις και σε ραγδαία αφομοίωση από το κατεστημένο. Οι δηλώσεις κάποιων παλαιών οπαδών ότι πρόκειται για «τακτικές κινήσεις» λειτουργούν ως παρηγοριά για  την ψυχή τους επειδή αρνούνται να δουν την πραγματικότητα.
Η ΙΕΡ.Α.Κ.Σ. σε πλήρη αντίθεση με όλα τα άλλα κόμματα, πάντα θα εκπροσωπεί τις Κοινότητες των Ελλήνων στο θρήσκευμα, αλλιώς δεν έχει νόημα υπάρξεως. Όπως δεν θα είχε νόημα υπάρξεως μία οργάνωση όπως η Χεζμπολλάχ αν δεν εκπροσωπούσε τους Σιίτες.
Ό,τι ακριβώς συμβαίνει στην ΧΑ, συμβαίνει και στον Σύριζα. Σε ελάχιστο χρονικό διάστημα αφομοιώθηκε από την σοσιαλδημοκρατία και την κεντροαριστερά. Άνοιξε τις θύρες του και εισέβαλε όλο το Πασοκ αλλοιώνοντας την φυσιογνωμία του. Διατηρεί μία αριστερή φρασεολογία αλλά ο ιδεολογικός του πυρήνας είναι πιά ξεκάθαρα αστικός, κεντροαριστερός, φιλελεύθερος.  
Και εδώ πρέπει να ακολουθήσουμε την ίδια στρατηγική. Να ωθούμε τον Συριζα να πεθάνει γρήγορα δια της πολιτικής αυτοχειρίας. Αν κτυπάμε τον Σύριζα μόνον από τα αριστερά επειδή κατήντησε μνημονιακό κόμμα, θα υποστούμε ήττα. Να συμπράττουμε μαζί με τον φιλελεύθερο τύπο όταν δίνει συγχαρητήρια στον Σύριζα επειδή υιοθετεί «ρεαλιστικές» απόψεις για την οικονομία. Δεν έχουν νόημα οι διαμαρτυρίες για την στροφή του στο ζήτημα του Μνημονίου. Πρέπει να κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν να τον διασπάσουμε, από την μία μεριά ωθώντας τον να υιοθετεί όλο και σκληρότερες νεοφιλελεύθερες θέσεις, και από την άλλη μεριά απελευθερώνοντας όσα υγιή στοιχεία έχουν εγκλωβιστεί στις τάξεις του.
Η απόκτηση μεγάλου αριθμού οπαδών θα επιτευχθεί δια της επεκτάσεως της ιδεολογίας μας και όχι δια της υποβαθμίσεώς της. Το ζήτημα είναι οι άλλοι να υιοθετήσουν τις δικές μας απόψεις, και όχι να υιοθετήσουμε εμείς τις δικές τους.